Een jaarlijks onderhouden DDG kachel of inbouwhaard draait als een zonnetje. Maak daarom even tijd voor een onderhoudsbeurt door onze specialisten. Je geniet dan het hele jaar door van een voordelig en aangenaam woonklimaat.
Elk jaar krijg je een mail van ons. We bevelen een onderhoud warm aan, maar jij hebt de keuze.
De schoorsteen reinigen is geen onderdeel van de onderhoudsbeurt DDG. Klop aan bij een erkende schoorsteenveger.
Een onderdeel kan stuk gaan door slijtage of een ongelukje. Glas kan breken. Een steen kan barsten.
Je kan gerust de onderdelen bestellen bij ons, dan leveren we ze thuis. In de buurt? Afhalen kan ook.
Ter plaatse een reparatie? DDG's eigen techniekers komen langs op het afgesproken tijdstip.
Bel tijdens de kantooruren naar: 016 22 24 94. Of stuur een mail naar info@ddg.be, dan bellen wij.
Voor al onze toestellen geniet je standaard 2 jaar garantie vanaf de datum van de indienststelling.
Wat valt er onder de garantie?
DDG past de wettelijke garantie van 2 jaar toe die je vindt bij het Europees Centrum voor de Consument.
Als je je toestel (hieronder) registreert, wordt je garantie verlengd tot 5 jaar.
Kijk voor de volledige garantievoorwaarden van je toestel in de bijgeleverde handleiding. Hou er rekening mee dat schade door te hard stoken (overstook) niet gedekt wordt door je garantie.
Geniet van de beste dienst na verkoop. Blijf op de hoogte van vernieuwingen, wijzigingen in wettelijke verplichtingen, of onze onderhoudsrondes (1 x per jaar).
Bij registratie van een nieuw toestel verleng je de garantie van 2 tot 5 jaar.
Bij registratie van een tweedehandstoestel krijg je geen garantie. Dan houden we je enkel op de hoogte.
Kocht je een woning met DDG-kachel of -haard? Registreer je ook. Zo houden we de juiste persoon op de hoogte.
Bedankt voor je registratie!